marți, 7 august 2012

Era si cazul…

De la ultimul post intru sa imi verific blogul sa vad daca s-a plictisit careva si s-a gandit sa-l stearga din lipsa mea de activitate…se pare ca nu. De fiecare data ma uitam, reciteam postarile, mi se facea dor sa incep sa vad cum curg cuvintele pe ecran si totusi nu ma apucam sa scriu (crazy woman).
Astazi am intrat sa citesc blogul unui prieten si cand ma uit la sectiunea “Citesc...din cand in cand”, raman uimita: blogul meu!!!
Damn! Instant ma agit foarte tare si o voce incepe sa urle:” Ce naiba e in capul tau?! Trebuie sa te intorci cu picioarele pe pamant si sa te intorci la a fi tu”.
Asa ca imi pastrez calmul, ma duc si imi pregatesc o cafea si in timpul asta ma gandesc cum ar trebui sa sune “revenirea”…hmm…adjudecat: trebuie sa fiu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu