duminică, 14 iunie 2009

Momente

Fiecare clipa este unica si speciala in felul ei, iar atunci cand se contopesc mai multe clipe totul devine minunant...Doua zile, doua momente, doua lucruri ce mi-au facut sufletul sa zambeasca. Unul imi pune sangele in miscare, spiritul imi este mai liber ca niciodata, iar momentul in care cobor din imbratisarea sa doar ma indeamna sa o iau de la capat si sa nu ma mai opresc. Iar al doilea a aparut spontan, iar pana sa-mi dau seama de intreaga situatia simteam cum pamantul sta in mana mea, iar eu il pot controla cu usoare miscari...
Momente oferite de oameni, ce stiu cu adevarat semnificatia cuvantului "om", ce stiu sa aduca un zambet pe buzele unui prieten, ce stiu sa se gandeasca si sa-i pretuiasca pe ceilalti.

Un comentariu:

  1. Cel mai placut moment al zilei mele este...seara cand ma bag in pat.
    De ce? Pentru ca inseamna ca o sa ma odihnesc pentru a doua zi, inseamna ca am terminat o zi am supravietuit, traiesc.
    Iar daca in pat mai e si persoana iubita atunci e perfect.

    RăspundețiȘtergere